27 Nisan 2012 Cuma

6 ss 501 trkiyeden korea


Yönetmen: Pelin ALTUN                   Türk marşı
 Senarist:  pelin altun
Şarkı  Arka fon  (  Türk marşı )
Oyuncular
Hatice Kübra  kuloğlu
Burcu çaldagı
ayşe  dogan
Ela güneş
Pelin  altun( ben) 
miki
SS501
Menejer.....


Kim hyun joong  ( Lider)    
Heo young soeng
Kim hyung joon
Kim kyu jong
Park jung min..

Shınne


min ho
jonghyun
taemin
key
onew)



Soeng:   geunsuk
Lider:  hoşgeldin
Geun suk:  benim  miki  ile alakam hiç bir zaman olmadı  ama  gerçek  şuki
Lider:  ilgilenmiyorum başımda bir sürü  bela var  zaten.....  
Geunsuk: peki   benim   işim  var    görüşürüz o zaman  bil yani

lider    : görüşürüz 
soeng:   ben  de  gidiyorum
min:    böylesin  sen  hyunjoong   
Lider : yeni  kız  bulunsun  bana yarına.... yatıcam ben   
görevli:peki    efendim
soeng min  kyu hyung   evden dışarı çıkar...
soeng:  nereye  gidecez
min :   kızları almaya
 kyu  : aynen
min:   dantel yaptı beni hyun ..   çözülüp   oluyorum
Shınne


key:   kızlar  hepinizle tanıştıgına memun oldum
ela : bizde senle
ayşe:  bende
onew:   pelin   çıksada görsek   yeni  halini
burcu:   taemin  minho  nerde
taemin:  onun işleri var
pelin  bakımdadır
ve  sonunda tüm    bakımlar bitmiş    hazırdır......
hatice:  süper  oldun      hadi  taemin bekliyor   
pelin:  kızlar hazırlandımı.....
hatice:  hepsi melek gibi  oldu  çekimi     kaçırcaz   iki  hafta nasıl  çabuk  geçti  kendini  üzme  tek taraflı aşk..   zarar  verir sadece sana.....
pelin : haklısın galiba  unutmalıyım       benim  tek  suçum onu sevmek
hatice:  evet
pelin  :unutacam türkiye'ye  gidecegim  zaten ailemde  vermez beni  ona

kızlar    ve   shhıne   evden dışarı çıkar.......       ilerde     
bucu:  minnnn soeng    (karşılarında  görürle kızlar)
pelin:  kyuuu  hyung
min:     kızlar   bu ne güzelik
burcu: ............  :)
soeng:   bizde boşuz gelebilirmiyiz
hatice: tabiii.....taemin  ile pelinin boy boy posterleri   çıkar   akşam haberlerinde çekim   1 saate  biterr


    Lider  :Bu ceviz neden     kötü      tadı      defolun gidin kızların peşinden      televizyonu    açar
ne  var tvde......bakıniyim
lider:   taemin   pelin......................@@@@ kendinemi bakmaya başladı  taemin  ve  pelin     anca ona   yakışır bulmuş  yakışanını   kim  bu saate
geun suk:  benim  ben geldim    tv izliyosun   aa çok  tatlı kız  tnıştırsana     tv pelini  görür
lider:   dayakmı istiyorsun   senin  gibi   çapkına
kapı tekrar  çalar   min    kızları   tekrar  eve getimiştir....
kızları  azı açık  kalır hatıce hariç  geun suk   görünce.....
geunsuk:  sen televizyonda   gördügüm kız
pelin  :  :)  evet benim
Lider:   yeni sevgilinle yakışmışsın  
 geunsuk  kızlarla tanışır   
geun  suk   :    kızlar güzel mekana  gitmek  istermisiniz
pelin:  ben burda kalmak  istemiyorum   
min:   gitmene  izin vermiyorum.....
soeng:  aynen
kyu:  evet
hyung:   evet   bu kadar güzel bayanı....göndermeyiz  pardon  kız  arkadaşım arıyor
pelin:     kalmak   istemiyorum
lider:    defol  git o zaman  
pelin   bende  öyle yapacam  kyu lavaba nerede...  lavbaya gider
Lider  : peşinden gider    böyle kıyafetlerle   beni    baştan çıkarcanımı zanediyorsun  yalandan gitmek  istemeler     benim   yanımda deliler gibi kalmak istedini   biliyorum
pelin:  evet belkidee  Artık  senden hoşlanmak istemiyorum
lider : yapabilirmisin
pelin:  senin  tavırlarının ne kadar yorucu oldugunu yeni   farketim   evden atılmamla beraber  sana olan aşkımda bitti
lider: beni unutacakmısın
pelin : evet seni unutup   taeminle çıkacam 
lider :  kolaysa   unut  ozaman  ve lider   benim  dudagıma yapışır o sahnede arkada  çalan  fon müzgi ile 

6 dk durmadan öper    gidiyormusun   kalıyormusun yoksa  vazmıgeçiyorsun    gider  sonra
pelin:    neydi bu şimdi  öptü beni......
hatice:  gidecekmisin
pelin:  evet
geun  suk :  hadi........
min : ama
 burcu :  bende geliyorum     
min:    sen     otur  aşagı.....
geun suk:   geliyormusun
pelin:  ben  gidicem
lider:  defol git   2 kuruşluk   kızsın  sadece sen......  şimdi onla gönül eglendir gitssene  ne duruyorsun ......
pelin:  evet dogru    ben iki  kuruşluk kız.......
hatice girer arayaaa   biraz arkadaşımıza  dogru konuş
lider:  sinsi  ve uyanıksın sende.....
hatice :Ben burda  bir gün daha kalamam      giderler ssonra  ela  ayşe   burcu  siz kalın
burcu:  olmaz  benım  pelin ile işlerim var
pelin:   evet gelsinnn
soeng:   telefonla   eski  sevgilisi   arar    cevap vermez kapatır  ......
ela:   kim aradı
soeng : hiçkim se
ela: biri  arar.... aloo   kimki  bu....... ben  senden çok  hoşlanıyorum    ama sana diyemiyorum  anla artık     ilk gördügümde bu  aşk başladı  ....   mesajmı atın sen bana soeng
soeng:  yooooo
ela:    bu mesajı   atı biri bana
soeng:   senden  kim hoşlanırki
ela:   çirkinmiyim ben......acaba kim
soeng:   hangi     dengesiz    atmış      bu mesajı  der içinden     benim    ahhh   deliriyorum   galiba duvarlar   üstüme yıkılıyor galiba
Geun suk   evi  hoşgeldiniz

pelin:  ::)  telefon çalıyor  alo
taemin:   çabuk   gel   çalışmamız gerek
pelin :akşam  akşam
burcu:  noldu
pelin:   biz  gidiyoruz yarın  bir daha  çekimimiz var
geun suk  :yarın sbah gitseniz
pelin :  yarınrda çekimimiz  var  hatice  ela ayşe   siz burda kalın





Taemin :  gelin     
pelin:   arkadaşlar  nerde...
taemin:  gitti  onlar   bir proje var
burcu:   :)
taemin :  şimdi yatın...... yrın sabahın    5 de çekime gidecez  sabah olur.....


Shınne  ordadır hepsi
çekim
taemin :  hayır benden   uzaklaşamasın

Taemin:    Nolur   gitme
pelin:   her gözlerine baktıgımda   seni seviyor umuduna   kapılıyorum  nolur git buz parçası gibi
yüregim alışık degil   bu  trafige yüregin gizlice git  peşinden git  diyor...  

yönetmen: olmuyor kızım  olmuyorrrr  göz yaşını   akıt.ama  ....
taemin   :  gözlerime  bak
pelin : yapıcam söz veriyorum  
yönetmen:  yarım saat dinlenın gelmedi  minhonun  sahnesini  alalım
choi:   partnerim gelmedi hala
yönetmen :  nasıl  gelmez

 choi:    offff  beee
taemin:  ya tamam sinirlenme
choi:   bu kızın tembeliklerinden bıktım
burcu:    gelir  choi arkasından  ayagı  takılır   düşer  choi    ile   pelin  ile  taeminde düşer arkadan burcu nun gelişi    hepsinin havuza düşürür......pelin  de    burcu  de  iyi  yüzmeye bilmiyordur
choi   taeminde çıkarken....   taemin:  kızlar boguluyor    taemin  beni kucana alır
choi:   burcuyu  kucagını  olur   fotograflarımı   çekerler........ gazetelere çıkar

ayşe:   havuz keyfi muhteşem
ela:  kim bu    gizemli  numara offfff
geun suk:      eglenin    akşam  seul'e eglenmeye gideriz 
ayşe: başım dönüyor biraz....
geunsuk  :  birşeyler ye
ela:  çatlıcam meraktan
ayşe:  geun suk  olmasın
ela: yok o  olmaz   o  olsa yakın davranırdı soeng de degil  taemin   hiç olamaz    taemin  bence  pelin'e  aşık
geun suk:  taemin   pelinimi  seviyor
ela: öyle düşünüyorum
ayşe: min  ozaman
ela: saçmalama min    burcu ya  takmış  kafayı
geun suk: shııneden biri olabilir
ela : kim  ama
geun suk  : shınneyi tanıdıgım kadar   onew degildir minho   kızlarla  işi  olmaz  jognhyun   o pek takmaz ama key olabilir      o    kızları   sever  kadınları sevmez kız olcak:Dddd    yani  çapkın

min:   gazeteyi görür  ve  oraya  gider

burcu:  min
min:  hala  anlayamadın   gidiyoruz
burcu :nereye
min:bana yemek yapacaksın.....yemekmi  eve giderler.....
burcu: yapmıcam
min   tenceriyi  yakar    ahh parmagım koptu 
burcu nerde parmak
min:   tencerinin  içine bak ahhhhhhh  parmagım gitti
burcu:  yok nerde
min:  aa burdaymış yerindeymiş
burcu : ben gidiyorum     min peşinden   gider bende geliyorum


choi :kimi bulacaz 
burcu :  ben geldim
pelin:   burcu yapsın
choi  :   o sakarlamı
sonra  burcu ile   minho da çekim   yapar   pelinle taemın  yapar klibi birleştirirler    ve  biter pelin  ile  burcuya mesaj  gelir
pelin:   telefondan seni  ilk  gördügüm günden beri hoşlanıyorum   itiraf edemiyorum  ...afet beni
burcu:  banada geldi  senden çok hoşlanıyorum   ama itiraf edemiyorum.... kimki  bu
min:   kim   bu    burcu arkadşın  sinirlendi bak ölmekmi  istiyor  parmaklarınımı  kopartsam siz benim kızlarımsınız.....







Lider gazeteyi görür
soeng:   kafayı yicem  ela  geun suk  beraber  
hyung:  acaba  geun suk la neden gitti  yoksa  kübraya aşıkmı
SOENG:   O gizemli numara kimden acaba onu  bulsam öldüraücem
Lider:  yüzmeyi    bilmiyo   hahahahaaha     taemin   kolarına çıkmak için ayhış
söylesene  kedi  pelin   beni unuturmu konuşsana  ölmekmi   istiyorsun  ....
kesinleşti    ölmek  istiyorsun     yoksa  o bir kupa  kızımı  bende   sinek valesi



Pelin:   Kimki   bu kişi
burcu:   belki  lider'dir ...
Pelin :   o beni    istemiyor   ama unutamıyorum çekim bitti   hadi   suk evine   gidelim
min:    bize gelin    pelin    gel   özel bişey konuşalım
pelin:   kim hakında
min:   bizim hakımızda degil.. heralde


http://www.youtube.com/watch?v=yA547Z96mwo&feature=relmfu   bitiş   müzigi



































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder